Wszystko czego potrzebujesz, aby pielęgnować twoją wrażliwą skórę – nowa kampania marki Cetaphil

 

Cetaphil wprowadza opracowane we współpracy z dermatologami, udoskonalone formuły swoich kultowych produktów, które skutecznie pomagają w walce z 5 oznakami skóry wrażliwej – suchością, podrażnieniem, szorstkością, ściągnięciem i osłabieniem bariery ochronnej. Promuje je kampania, której bohaterki mówią zgodnie: „moja wrażliwa skóra czyni mnie wyjątkową”.

  • Marka Cetaphil udoskonaliła formuły swoich bestsellerów, wzbogacając je o połączenie trzech składników: gliceryny, pantenolu i niacynamidu. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiadają one na potrzeby wrażliwej skóry
  • Odświeżeniu produktów Cetaphil towarzyszy kampania, w której 5 dziewczyn opowiada
    o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ich wrażliwa skóra. Motto kampanii brzmi: „Wszystko czego potrzebujesz, aby pielęgnować twoją wrażliwą skórę”
  • Zmiany cywilizacyjne zmieniają potrzeby skóry. Skóra wrażliwa jest najbardziej narażona na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Według badań, 70% kobiet i 60% mężczyzn posiada skórę wrażliwą
  • Udoskonalona formuła dermokosmetyków Cetaphil kompleksowo dba o potrzeby skóry wrażliwej, jeszcze skuteczniej zwalczając wszystkie 5 oznak tego typu skóry – suchość, podrażnienie, szorstkość, ściągnięcie i osłabienie bariery ochronnej
  • Cetaphil to marka dermokosmetyczna nr 1 rekomendowana przez lekarzy dermatologów*

„Moja wrażliwa skóra czyni mnie wyjątkową”

Skóra wrażliwa to problem, z którym boryka się coraz więcej osób. Taki stan może wystąpić w każdym wieku, bez względu na płeć. Suchość, podrażnienie, szorstkość, ściągnięcie i osłabienie bariery ochronnej – każda z posiadaczek skóry wrażliwej doskonale zna te problemy z własnego doświadczenia. Cetaphil również dobrze je zna – od 75 lat jest to jedna z najczęściej wybieranych marek produktów do pielęgnacji, po które sięgają kobiety o wrażliwym typie skóry. Aby wspierać skórę wrażliwą w walce ze szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych na miarę naszych czasów, marka Cetaphil przedstawia nową, udoskonaloną formułę swoich kultowych produktów, opracowaną na podstawie badań naukowych oraz ścisłej współpracy z dermatologami.

„Wrażliwa skóra ograniczała mnie przez długi czas”, mówią zgodnie bohaterki kampanii, która towarzyszy premierze odświeżonej linii. Kampania składa się m.in. z wywiadów, w których Cetaphil oddaje głos swoim użytkowniczkom od lat borykającym się z problematyczną naturą wrażliwej skóry. Nasze bohaterki to Agata Biernat, Agata Siermaska, Nicole Węcławiak Ula Kowalska i Zuza Glanda – każda z dziewczyn mówi szczerze o problemie, z jakim mierzą się z powodu swojej skóry. Od suchości, podrażnień i szorstkości, aż po uczucie ściągnięcia i osłabienie bariery ochronnej – produkty Cetaphil pomagają bohaterkom kampanii odzyskać piękno, blask i dzięki temu poczuć pewność siebie. Bo – jak brzmi przesłanie kampanii Cetaphil – „Moja wrażliwa skóra czyni mnie wyjątkową”.

Nowe, udoskonalone formuły produktów Cetaphil są efektem rozległych badań naukowych, które marka prowadzi, aby jeszcze lepiej zrozumieć czynniki, które wpływają na skórę wrażliwą. Od powstania pierwszego produktu marki Cetaphil, czyli przez ostatnie 75 lat, nasz styl życia, aktywność fizyczna, podróże, ale i stopień zanieczyszczenia środowiska, w jakim żyjemy czy alergeny, które nas uczulają przechodzą ewolucję**.

Nowe, udoskonalone formuły produktów Cetaphil opierają się na połączeniu trzech składników, które kompleksowo poprawiają stan skóry wrażliwej. Są to: gliceryna, która zapobiega wysuszaniu skóry; pantenol, który łagodzi, koi i utrzymuje właściwy poziom nawilżenia w naskórku oraz niacynamid, substancja wzmacniająca barierę ochronną skóry. Udoskonalone formuły zostały wprowadzone w 5 kluczowych produktach Cetaphil: EM Emulsja Micelarna do mycia, MD Dermoprotektor Balsam do twarzy i ciała, DA Ultra Krem intensywnie nawilżający, PS Lipoaktywny Krem nawilżający oraz Nawilżający Krem do ciała.

„Wrażliwość skóry to problem, który dotyka coraz więcej osób i staje się powszechną przypadłością. Moi pacjenci często zgłaszają, że mają problem z codzienną pielęgnacją skóry wrażliwej. Cetaphil skutecznie zwalcza te problemy. Zawarta w nim gliceryna zwalcza nadmierną suchość, wzmacniając barierę ochronną i zapobiegając ucieczce wody z naskórka. Pantenol, inaczej prowitamina B5, pełni rolę humektantu, substancji utrzymującej prawidłowy poziom nawilżenia naskórka. W końcu niacynamid – jako pochodna witaminy B3 – wspiera naturalną barierę ochronną skóry, a ponadto normalizuje pracę gruczołów łojowych, a zatem ogranicza wydzielanie sebum. Jako lekarz mogę potwierdzić, że Cetaphil zapewnia kompleksowe wsparcie dla osób mających problem ze skórą wrażliwą”.
- Dr n. med. Marcin Zakrzewski

Celem kampanii jest uświadamianie czym jest wrażliwa skóra, po czym ją rozpoznać i w jaki sposób o nią dbać. Propozycja możecie zmienić: Równocześnie wszystkie produkty marki Cetaphil zostały specjalnie przygotowane, aby odpowiadały na wszystkie potrzeby skóry wrażliwej. Kampania marki Cetaphil potrwa do końca roku.

Dermokosmetyki Cetaphil są dostępne na rynku już od 75 lat. W tym czasie produkty tej marki stały się ulubieńcami osób, których wrażliwa skóra potrzebuje wyjątkowej i kompleksowej pielęgnacji. Swoją misję Cetaphil spełnia dzięki naukowo wypracowanym składom, innowacyjnemu podejściu oraz bliskiej współpracy z dermatologami, lekarzami i naukowcami badającymi problemy wrażliwej skóry. Cetaphil to marka nr 1 polecana przez lekarzy dermatologów***.

 

* Badanie IQVIA 2021 r. na zlecenie Galderma Polska Sp. z o.o.

** Araviiskaia, E., Berardesca, E., Bieber, T., Gontijo, G., Sanchez Viera, M., Marrot, L., Chuberre, B., & Dreno, B. (2019). The impact of airborne pollution on skin. Journal of the European Academy of Dermatology and Venereology : JEADV, 33(8), 1496–1505. https://doi.org/10.1111/jdv.15583

*** Badanie IQVIA 2021 r. na zlecenie Galderma Polska Sp. z o.o.